lördag 15 november 2008

15:11

Tre dagar i rad har jag vaknat 15:11. Vad betyder det? Är det
en slump att jag skriver det här just idag? Vi kan ju börja med
födelsedagar och se om det leder någonstans, 15/11 firar följande
celebriteter sin bemärkelsedag; Lasse Kronér,
Kevin Eubanks
och "Macho Man" Randy Savage. Det är Palestinas nationaldag.

15:e nov '84 sätter Ricky Bruch svenskt rekord i diskus, 71,26m.
Ja, jag känner ju redan nu att det här förmodligen inte kommer
att ge mig de svar jag söker, så vi avslutar detta misslyckande
med några rader ur Bibeln;


Deuteronomy 15:11 "
Fattiga skola ju aldrig saknas i landet,
därför bjuder jag dig och säger: Du skall gärna öppna din hand
för din broder, för de arma och fattiga som du har i ditt land.
"

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, you have too much time on your hands.. DET e vad ja tror att de betyder! :]