onsdag 15 april 2009

Skola, Hockey, Öl & Pastej

Lyckades igår äntligen göra klart en uppgift som jag har
skjutit på i evigheter, "Kritikerns Uppdrag". Och ja,
det är
ungefär lika roligt som det låter. Men det va igår. Idag är

det en ny dag med nya grejer som måste göras, bl a. så borde
jag
verkligen börja med tenta nr 4 i Massmediekunskap.
Problemet
är att jag varken gjort tenta 1,2 eller 3. Men jag
behöver klara 4
av 5 och har två veckor på mig, borde kunna gå.

Ska träffa Elina idag kl. 17 utanför McDonalds vid I.P Pavlova.
Vi ska köpa bussbiljetter till Liberec, för på lördag smäller det;
Sverige-Finland i Czech Hockey Games. Vi ser ut att bli ett gäng,
närmare bestämt 14 st. Borde bli kul.

Vad som händer ikväll vet jag inte än. Nico pratade om att dom
öppnar ölträdgården i
Strasnice idag så det kanske blir en sväng
dit. Kanske. Men mest troligt så lär vi nog hamna i Riegrovy.

Och idag kommer Camilla hem! Det ska bli roligt. Om hon kom
ihåg att köpa Pastejkökets bredbara d.v.s.

Inga kommentarer: