måndag 21 september 2009

Living it up in Praha

Det är inlägget är mest till för att påminna mig själv om vad
jag egentligen har gjort den senaste tiden. Eller så vill jag bara
skryta lite. Vi kan börja med konserterna, för det har nämligen
blivit en och annan på slutet. Såg
TurbonegroAkropolis för
några veckor sedan, följde upp det med att se
Faith No More
Tesla Arena två dagar senare. Det kan nog vara bland det bästa jag
sett.
FNM alltså. Veckan efter det åkte vi ut till Výstaviště och såg
Radiohead. Även dom var bra, dock lös Karma Police med sin
frånvaro. Men man kan ju inte få allt här i världen. Har jag hört.

Chuck Ragan
på Lucerna Music Bar var en jävla höjdare. Tycker
synd om alla som inte var där, vilka var ganska många.


Chuck Ragan.

Faith No More.

Radiohead.

Inga kommentarer: